Discreţie şi Confidenţialitate

Stim cat este de important ca datele dumneavoastra sa fie pastrate in siguranta motiv pentru care dorim sa va asiguram ca discretia si protejarea datelor sunt prioritati fundamentale pentru noi. 

Principiile prelucrarii datelor cu caracter personal

Compania  S.C. TRIO BIZ CONCEPT S.R.L., C.I.F. 40369172 Nr. Reg. Com.: J17/8/2019, operatorul magazinului on-line www.efast.ro, declara ca toate datele personale (mai departe, „date") sunt considerate strict confidentiale si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal. S.C. TRIO BIZ CONCEPT S.R.L. a luat cunostinta despre Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit in continuare „Regulamentul”) si in special de obligatiile care revin oricarui Operator de date cu caracter personal. Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora. In cadrul acestor Principii ale prelucrarii datelor cu caracter personal („Principii"), dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le folosim in continuare.

Definitii

Conform Regulamentului, partile agreeaza urmatoarele definitii:

  • „Date cu caracter personal”: desemneaza orice informatii (orice suita de caractere, semne, cifre sau litere) referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (denumita in continuare „persoana interesata”). Este considerata a fi o „persoana fizica identificabila” o persoana fizica ce poate fi identificata, in mod direct sau indirect, in special prin referire la un identificator, precum un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la mai multe elemente specifice proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

  • „Operator”: desemneaza S.C. TRIO BIZ CONCEPT S.R.L., care stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

  • „Prelucrarea datelor cu caracter personal”: desemneaza orice operatiune sau orice ansamblu de operatiuni efectuate sau nu de catre Operator cu ajutorul unor procedee automatizate si aplicate datelor sau ansamblurilor de date cu caracter personal, precum culegerea, inregistrarea, organizarea, structurarea, pastrarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice alta forma de punere la dispozitie, apropierea sau interconectarea, limitarea, stergerea sau distrugerea acestora;

Datele cu caracter personal si prelucrarea acestora

Categorii de date cu caracter personal

 In cazul in care cumparati de la noi, colectam:

  • Numele si datele de contact. Numele si prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, adresa de facturare, numarul de telefon si detaliile bancare privind facturarea;

  • Datele care apar pe durata existentei contractului – produsele achizitionate;

Daca sunteti membru cu cont , colectam:

  • Numele si datele de contact. Numele si prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, adresa de facturare, numarul de telefon, datele bancare privind facturarea;

  • Datele de autentificare. Numele de utilizator si parola. Nu avem acces la parola propriu-zisa;

Daca va abonati la mesajele noastre de marketing, colectam:

  • Numele si datele de contact - adresa de e-mail si prenumele;

In plus, procesam urmatoarele date personale:

  • Detalii din mesajele dintre efast.ro si client;

Scopul prelucrarii datelor cu caracter personal:

Furnizarea de servicii si imbunatatirea acestora

 

Pentru a putea presta si imbunatati serviciile oferite spre satisfactia dvs., procesam datele dvs. personale. Mai exact, acestea includ:

  • Procesarea comenzilor de produse sau servicii, comandate fie prin pagina noastra Web www.efast.ro, fie prin linia telefonica pentru clienti, fie prin pagina eFast.ro din site-urile de socializare (facebook). Aici, motivul juridic este ca datele sunt indispensabile pentru executarea contractului de cumparare, iar unele informatii sunt indispensabile pentru indeplinirea obligatiilor legale (de exemplu, documentele contabile).

  • Notificarea privind disponibilitatea produselor. In cazul in care solicitati monitorizarea disponibilitatii unui articol, procesam datele dvs. personale pe baza acordului dvs.

  • Serviciul de asistenta clienti. Pentru a oferi servicii clientilor si a elimina eventualele probleme in executarea contractului de vanzare procesam datele personale in baza necesitatii respectarii acestor contracte.

  • Comunicarea. Utilizam datele colectate in scopul comunicarii cu dvs. intr-un mod personalizat. De exemplu, va putem contacta prin telefon, prin e-mail sau prin alte mijloace, pentru a va reaminti ca aveti produse in cosul de cumparaturi on-line, pentru a va ajuta sa finalizati comanda, pentru a va comunica starea curenta a cererii, a comenzii sau a reclamatiei dvs., pentru a obtine informatii suplimentare, daca este cazul sau pentru a va anunta ca trebuie sa actionati pentru a va mentine contul in stare activa.

  • Protectie, securitate si solutionarea disputelor. Putem prelucra datele si dintr-un interes legitim, care consta in a asigura protectia si securitatea sistemelor si a clientilor nostri, pentru prevenirea si detectarea fraudelor, rezolvarea litigiilor si implementarea acordurilor noastre, pe baza interesului legitim.

  • Oferte de marketing Newsletter

    • Scrisoarea informativa trimisa prin e-mail (comunicari comerciale);

    • Trimitem comunicari comerciale referitoare la ofertele actuale si reducerile noastre. Aveti intotdeauna posibilitatea de a refuza aceste comunicari comerciale, folosind link-ul pentru dezabonare din fiecare e-mail. Pentru dezabonare, puteti contacta, de asemenea, direct serviciul nostru clienti sau prin email la adresa contact@efast.ro;

    • In cazul dezabonarii de la mesajele comerciale, nu vom mai utiliza datele dvs. electronice de contact in aceste scopuri. Vom reincepe utilizarea acestora doar daca va inscrieti sau daca le solicitati in mod expres;

Transferul datelor personale catre terti

Informatiile dvs. personale vor fi transmise unor terti sau vor fi intermediate altfel, numai in cazul in care este necesar pentru indeplinirea contractului de vanzare pe baza unui interes legitim sau daca v-ati exprimat in prealabil acordul.

  • companiilor emitente de carduri de credit, furnizorilor de servicii de plata pentru procesarea platilor si bancilor, pe baza comenzii dvs., in vederea executarii contractului de vanzare

  • companiilor de transport, in scopul livrarii produselor sau a serviciilor comandate de dvs. si al solutionarii reclamatiilor, inclusiv rezilierea contractului

  • tertilor, de exemplu procurorilor si tribunalelor, in scopul recuperarii sau al incheierii oricarui contract cu dvs.;

  • autoritătilor publice (de exemplu, politiei)

 

Contul clientului si cumpararea fara inregistrare

  • Atunci cand alegeti sa creati un cont de client, care este protejat cu o parola, in contul dvs. de client aveti acces la propriile date, inclusiv la editarea acestora, puteti consulta datele privind comenzile finalizate si cele incomplete si puteți modifica trimiterea buletinelor informative. Prin intermediul contului de client, puteti gestiona atat datele cu caracter personal, cat si expedierea buletinelor informative.

  • Daca nu doriti sa creati un cont de client pentru cumparaturi, puteți cumpara direct, fara inregistrare, fara a fi membru.

Securitatea datelor cu caracter personal si durata stocarii acestora

  • Datele dumneavoastra se transmit in forma criptata. Vom folosi sistemul de codificare SSL (secure socket layer). Securizam pagina noastra Web si celelalte sisteme, prin masuri tehnice si organizatorice impotriva pierderii si a distrugerii datelor dvs., impotriva accesarii acestora de catre persoane neautorizate, a modificarii sau a difuzarii acestora.

  • Operatorul va prelucra datele cu caracter personal in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata.

  • Operatorul va colecta datele personale in scopuri determinate, explicite si legitime, ulterior nefiind permisa prelucrarea intr-un mod incompatibil acestor scopuri.

  • Operatorul se va asigura ca datele personale sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate.

  • Operatorul va pastra datele intr-o forma care sa permita identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate.

  • Operatorul garanteaza ca datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea adecvata a datelor, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale, impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale.

  • Operatorul se obliga sa puna in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta si a fi in masura sa demonstreze ca prelucrarea se efectueaza in conformitate cu Regulamentul privind protectia datelor cu caracter personal, revizuind si actualizand in mod activ respectivele masuri.

  • Masurile tehnice si organizatorice trebuie sa fie menite a asigura ca sunt prelucrate numai date cu caracter personal care sunt necesare pentru fiecare scop specific al prelucrarii.

  • Operatorul se obliga sa pastreze evidentele activitatilor de prelucrare aflate in responsabilitatea sa, sa coopereze cu autoritatea de supraveghere si sa puna la dispozitia acesteia, la cerere, aceste evidente, pentru a putea fi utilizate in scopul monitorizarii operatiunilor de prelucrare respective.

  • Operatorul se asigura ca persoanele autorizate (subcontractorii, furnizorii de servicii de transport) care prelucreze datele cu caracter personal s-au angajat sa respecte confidentialitatea sau au o obligatie statutara adecvata de confidentialitate.

  • In cazul in care operatiunile de prelucrare sunt susceptibile sa genereze un risc ridicat pentru drepturile si libertatile persoanelor fizice, Operatorul va fi responsabil pentru efectuarea unei evaluari a impactului asupra protectiei datelor.

  • Accesul la contul dvs. de client este posibil numai dupa introducerea parolei personale. In acest context, am dori sa va atentionam ca este absolut necesar sa nu divulgati datele dumneavoastra de acces unor terte persoane, iar, dupa incheierea sesiunii dvs. in contul de client, sa inchideti intotdeauna fereastra browser-ului, in special in cazul in care folositi computerul in comun cu alti utilizatori. eFast.ro nu isi asuma responsabilitatea abuzurilor in privinta unor parole folosite, cu exceptia cazului in care situatia a fost cauzata direct de catre eFast.ro.

Timpul de procesare

Procesam si stocam datele cu caracter personal:

  • pe o perioada absolut necesara pentru a asigura toate drepturile si obligatiile care rezulta din contractul de vanzare, mai precis pe durata comenzii, a perioadei de garantie si a duratei medii de viata a produsului;

  • pe durata existentei contului de client in site www.efast.ro;

  • pe durata cat eFast.ro, in calitate de administrator, este obligat sa pastreze informatiile, in conformitate cu reglementarile juridice generale. Documentele contabile, de exemplu facturile emise de efast.ro, sunt arhivate conform legii, pe o perioada de 10 ani de la emiterea acestora;

  • Acordul pentru notificarea privind disponibilitatea marfurilor ramane in vigoare pe termenul disponibilitatii informatiilor trimise sau pana la revocarea acestuia;

  • Acordul privind ofertele de marketing este valabil pana la revocarea acestuia;

 

In celelalte cazuri, timpul de procesare decurge din scopul prelucrarii sau este dictat de reglementarile privind protectia datelor personale.

Drepturile subiectilor datelor

  • In cazul in care procesam datele dvs. personale, puteti solicita gratuit informatii privind prelucrarea datelor personale proprii.

  • In cazul in care credeti ca prelucrarea datelor personale nu respecta protecția datelor dvs. personale si contravine reglementarilor legale privind protectia datelor cu caracter personal, puteti cere explicatii, puteti solicita inlaturarea situatiei astfel aparute si, mai ales, puteti cere corectarea, completarea, stergerea sau blocarea datelor cu caracter personal.

  • De asemenea, aveti dreptul oricand sa adresati solicitarea dvs. Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

  • Acordul dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi revocat oricand doriti. Daca va retrageti acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, acestea vor fi sterse. Aceste masuri nu afecteaza insa datele personale necesare pentru ca eFast.ro sa-si poata indeplini obligatiile legale (de ex. executarea comenzilor deja preluate) sau pentru protejarea intereselor sale legitime. Eliminarea datelor personale are loc si atunci cand acestea nu sunt necesare pentru scopul propus sau in cazul in care stocarea datelor dvs. este inadmisibila, din alte motive prevazute de legislatie.