Întrebări frecvente

Cum comand produse pe acest site?


Comenzile pot fi plasate foarte usor online direct de pe site-ul eFast.ro, telefonic apeland 0748 366 866 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00 sau prin intermediul unui email la adresa contact@efast.ro. Pasii necesari comenzilor online sunt disponibili in pagina cum comand.




Este necesara crearea unui cont pentru a face o comanda pe acest site?


Pentru a face o comanda pe acest site, crearea unui cont nu este necesara.




Care sunt avantajele si dezavantajele crearii unui cont pe acest site?


Crearea unui cont are rolul de a facilita activitatea utilizatorilor pe acest site. eFast.ro garanteaza confidentialitate in procesarea datelor personale ale fiecarui cont. Prin crearea unui cont, timpul necesar pentru a inregistra o comanda este micsorat considerabil pentru ca nu mai este necesara completarea datelor de livrare. Totodata printre avantajele crearii unui cont enumeram: posibilitatea de a verifica statusul comenzilor, accesul permanent la istoricul comenzilor, salvarea datelor pentru adrese multiple si a datelor cardului tau, informarea in timp real in ce priveste promotiile aparute si cele mai noi articole.




Cum pot obtine reducere la unul sau mai multe produse?


Toate informatiile cu privire la reduceri aplicate produselor noastre sunt trimise prin email dupa inscrierea la newsletter.




Cum pot anula sau modifica o comanda plasata si cat timp am la dispozitie?


Comenzile efectuate in zilele lucratoare (Luni - Vineri) in intervalul orar 09.00 – 16.00 sunt predate firmei de curierat in aceeasi zi pentru a fi livrate cat mai rapid posibil. Prin urmare intervalul de timp de la plasarea comenzii si pana la predarea sa catre curier este relativ scurt. Te rugam sa contactezi Departamentul Relatii Clienti cat mai repede dupa ce ai plasat o comanda si ai constatat ca doresti modificarea sau anularea sa.




Cum folosesc un voucher primit?


Daca ai un voucher cadou poti introduce codul din continut in ultimul pas al comenzii. Suma sau reducerea aferenta voucher-ului va influenta totalul de plata dupa introducere.




Cum procedez in cazul pierderii unui voucher primit?


Un voucher poate fi emis sub forma electronica sau fizica. In cazul pierderii unui voucher te rugam sa ne contactezi pentru a putea emite un nou cod.




Unde gasesc datele cardului necesar achitarii?


In cazul platii cu cardul pe site-ul efast.ro, datele necesare pentru procesatorul de plati online includ numarul de card, datele de expirare ale cardului, numele detinatorului si codul CVV. Cu exceptia codului CVV, toate datele pot fi usor gasite pe fata cardului. Codul CVV este format din 3 cifre si poate fi gasit pe partea din spate a cardului.




Cum si cand se restituie banii in urma returnarii unei comenzi?


eFast.ro va restitui contravaloarea comenzii achitate in termen de 14 zile dupa primirea produselor returnate, intr-un cont transmis de catre cumparator sau va genera un voucher cu valoarea comenzii returnate.




Pot afla informatii despre comenzi anterioare?


Prin crearea unui cont orice utilizator are acces la istoricul de comenzi.




Doresc sa achizitionez un produs care nu este in stoc. Pot afla cand revine acesta?


Monitorizarea unui produs, din punct de vedere al promotiilor ce i se pot aplica sau a intoarcerii acestuia in stoc, este posibila prin introducerea acestuia in lista de Favorite. Astfel vei fi informat atunci cand acesta se reintoarce in stoc sau i se aplica o modificare de pret. In cazul in care exista necesitatea de a afla raspunsul intr-un timp cat mai rapid, te rugam sa contactezi Departamentul Relatii Clienti.




Cum pot semnala o situatie intampinata cu firma de curier?


Trimite un email la contact@efast.ro cu titlul "Sesizare" care sa contina detalii legate de comanda sau de situatia intampinata.