Produse pentru incontinență discrete și comode pentru exerciții

Actualizată în: Apr. 7


Practica regulata a exercitiilor fizice este o recomandare des intalnita pentru prevenirea bolilor de inima, osteoporoza, hipertensiune arteriala, obezitate sau diabet. Acestea s-au dovedit benefice si pentru ameliorarea stresului, a depresiei, a anxietatii si a tensiunilor. Exista un numar semnificativ de oameni ce renunta la activitatile sportive pentru a evita scurgerile de urina, insa, de multe ori, lipsa acestor activitati poate duce la dezvoltarea unor boli.



Incidenta incontinentei este mai mare la femei decat la barbati, ca urmare a unor cauze anatomice, hormonale si consecinte ale nasterilor. Printre factorii ce contribuie la dezvoltarea incontinentei putem enumera varsta, menopauza, interventiile chirurgicale ginecologice, obezitatea, boli cronice, consumul de droguri, fumatul sau factori ereditari.


Nu te simti jenat!


Femeile ce intampina incontinenta sunt de cele mai multe ori jenate de activitati sociale si sportive. Acestea au o tendinta mare de a se izola si de a se inhiba ca urmare a aparitiei sentimentelor de singuratate, tristete si depresie. Astfel multe persoane decid abandonarea activitatilor ce implica sportul.


Consideram ca muschii pelvieni au un rol foarte important ce trebuie mentionat in programele sportive si cursurile de sanatate fie ca vorbim despre incontinenta sau nu. Majoritatea exercitiilor fizice nu implica o contractie voluntara a acestor muschi iar de cele mai multe ori oamenii afla despre existenta lor atunci cand intampina incontinenta.


Exercitiile fizice te pot ajuta


Un sfat pe care il consideram util pentru oricine este acela de a antrena si acesti muschi impreuna cu ceilalti de-alungul timpului pentru a preveni posibile probleme pe viitor.

Exercitiile de antrenare ale muschilor pelvieni pot fi facute atat de catre femei cat si de barbati la orice varsta. Includerea acestora in practicile generale sportive iti pot oferi un control bun al incontinentei, deci prin urmare contribuie la scaderea posibilelor scurgeri si pot fi facute cu usurinta si din pozitia culcat fara a apela la o sala de sport.


Persoanele cu incontinenta sunt incurajate sa dezvolte un program de exercitii fizice care implica intreg corpul. Un program de exercitii bine conturat poate include antrenament de forta, antrenament de rezistenta, exercitii de echilibru, o rutina de flexibilitate pentru a promova mobilitatea si exercitii musculare ale planseului pelvian. Exercitiile Kegel pot fi deosebit de benefice in imbunatatirea controlului vezicii urinare.


Te sfatuim sa apelezi la un profesionist in ce priveste practica activitatilor fizice. Acesta te poate indruma spre exercitiile de care ai nevoie in functie de stilul tau de viata si iti poate oferi motivatia necesara astfel incat sa eviti tendinta de abandon.


Pentru a gestiona cat mai bine incontinenta in timpul exercitiilor fizice sau a altor activitati, astazi pe piata exista o varietate de produse cu niveluri diferite de protectie, mai discrete si mai potrivite in functie de nevoile fiecaruia.


Foloseste produse absorbante chiar daca faci sport


De cele mai multe ori, un scutec tip chilot este recomandarea potrivita pentru a fi discret si pentru a-ti putea desfasura activitatile fizice cu incredere. Chilotul absorbant este in general recomandat celor cu incontinenta medie si grava pentru ca au o capacitate mai mica de absorbtie. Asta nu inseamna ca cei cu incontinenta grava nu pot efectua exercitii fizice deoarece nu pot folosi un astfel de chilot. Un absorbant simplu atasat scutecului tip chilot te poate ajuta in a face exercitiile fizice chiar daca intampini incontinenta grava.


Chilotul absorbant Seni Active Plus este un produs discret, cu capacitati absorbante remarcabile ce poate fi purtat sub articole de imbracaminte si poate fi asociat unor activitati fizice.





Iti recomandam sa-ti continui stilul de viata chiar daca ai probleme de incontinenta si sa nu cazi prada izolarii. Iti reamintim ca astfel de probleme sunt comune si pot fi gestionate cu usurinta.

Postări recente

Afișează-le pe toate